Υψηλή ζήτηση σε Ερμού, Κολωνάκι, Γλυφάδα, τουριστικά νησιά

Εντονη κινητικότητα επικρατεί στην αγορά καταστημάτων που βρίσκονται σε δημοφιλείς εμπορικές πιάτσες αλλά και σε τουριστικά νησιά. Η υψηλή ζήτηση από μεγάλες αλυσίδες που επιθυμούν να τοποθετηθούν στα καλύτερα δυνατά σημεία σε συνδυασμό με την έλλειψη ακινήτων προβολής λειτουργεί υπέρ των ιδιοκτητών καθώς τα ενοίκια κινούνται ανοδικά, παρά τις πιέσεις που ασκεί σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις το μπαράζ ανατιμήσεων.

Tα ενοίκια

Η μίσθωση ενός καταστήματος σε καλή θέση στην οδό Ερμού κοστίζει σήμερα περί τα 270 ευρώ/τ.μ. από 250 ευρώ/τ.μ. πριν από ένα χρόνο. Αντίστοιχα, στην Κηφισιά το μηνιαίο κόστος διαμορφώνεται σε 110 ευρώ/τ.μ. και στη Γλυφάδα σε 130 ευρώ/τ.μ. (από 125 ευρώ/τ.μ.), ενώ στο Κολωνάκι οι τιμές ενοικίασης αγγίζουν τα 95 ευρώ/τ.μ. (από 90 ευρώ/τ.μ. πριν από ένα χρόνο). Κατά το πρώτο τρίμηνο ο αριθμός των νέων μισθώσεων είναι υψηλός, με τους κλάδους αθλητικών ειδών, κοσμημάτων και πολυτελών ειδών να εμφανίζουν τη μεγαλύτερη κινητικότητα.

Οι νέες μισθώσεις

Κατά το φετινό πρώτο τρίμηνο ο οίκος Sephora εγκαινίασε το νέο του κατάστημα στα Ματογιάννια της Μυκόνου, ο οίκος Calvin Klein λειτούργησε νέο κατάστημα στην Πάτρα και η Molton Brown άνοιξε το κατάστημά της στην Κηφισιά. Αντίστοιχα, η Buzz (αθλητικά είδη) άνοιξε ένα νέο κατάστημα στο κέντρο του Πειραιά, ενώ η σχεδιάστρια μόδας Diane Von Fürstenberg άνοιξε κατάστημα στη Γλυφάδα. Νέο κατάστημα λειτούργησε και η αλυσίδα αθλητικών ειδών Zakcret στα Ιωάννινα. Σημαντική κρίνεται και η εξέλιξη με την επανεμφάνιση της αλυσίδας λιανεμπορίου Carrefour στην ελληνική αγορά, μέσω της συνεργασίας της με τη Retail & More, θυγατρική εταιρεία της TeleUnicom. Τα πρώτα πέντε καταστήματα ξεκίνησαν τη λειτουργία τους πριν από λίγες ημέρες, και συγκεκριμένα δύο στη Ζάκυνθο και τρία στη Χαλκιδική, ενώ σχεδιάζονται επτά ακόμα, με έμφαση σε τουριστικές περιοχές.

BLUEKEY
BLUEKEY