Μπαίνει στην αγορά της υπαίθριας φιλοξενίας με την εξαγορά την Postcard Cabins

Στην αγορά της υπαίθριας φιλοξενίας μπαίνει η Marriott International εξαγοράζοντας την Postcard Cabins

Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το χαρτοφυλάκιο της startup με 1.200 μικροσκοπικές καμπίνες στις ΗΠΑ για να βοηθήσει στη δημιουργία μιας μάρκας φιλοξενίας που θα επικεντρώνεται στα ταξίδια στη φύση και στην υπαίθρια αναψυχή.

Η Postcard Cabins, παλαιότερα γνωστή ως Getaway, γνώρισε ταχεία ανάπτυξη από την ίδρυσή της το 2015. Ο Jon Staff, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, δημιούργησε το Postcard Cabins για πρώτη φορά με το όνομα Getaway. Οι καμπίνες 13 περίπου τμ της μάρκας βρίσκονται σε απόσταση δύο ωρών από τις μεγάλες πόλεις και έχουν θέμα την αποσύνδεση. Πιο πρόσφατα εισήγαγε πωλήσεις ομάδων καμπίνας για την υποστήριξη οικογενειακών συγκεντρώσεων και καταφύγια ευεξίας.

svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Η Marriott ανακοίνωσε επίσης την Πέμπτη ότι θα συνάψει μια μακροπρόθεσμη συμφωνία άδειας χρήσης με την Trailborn, η οποία προσφέρει διαμονή σε επαγγελματικά καταλύματα κοντά σε εθνικά πάρκα και εξωτερικούς προορισμούς των ΗΠΑ, όπως το Εθνικό Πάρκο Rocky Mountain και το Grand Canyon. Η συμφωνία θα προσθέσει 559 δωμάτια ξενοδοχείου στο σύστημα της Marriott. Το Trailborn σχεδιάζει επιπλέον τοποθεσίες στην παραλία Wrightsville, στη Βόρεια Καρολίνα και στο Mendocino, στην Καλιφόρνια.

Η Marriott σχεδιάζει να ενσωματώσει και τις δύο επωνυμίες σε μια νέα συλλογή εστιασμένη στην ύπαιθρο που θα κυκλοφορήσει στη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Η συλλογή θα απευθύνεται σε ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες στη φύση χωρίς να θυσιάζουν τις ανέσεις.

svg+xml;charset=utf-8,%3Csvg%20xmlns%3D%27http%3A%2F%2Fwww.w3

Οι κινήσεις αυτλες σηματοδοτούν την αναγνώριση της Marriott για τις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές προτιμήσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο υπαίθριες εμπειρίες διατηρώντας παράλληλα την πρόσβαση στις σύγχρονες ανέσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Real Estate kathimerini.gr



BLUEKEY
BLUEKEY